veel gestelde vragen over

ideeËn meldpunt

iets te melden

Veel gestelde vragen

Heb je een vraag over het ideeën meldpunt, kan deze mogelijk in de veelgestelde vragen lijst staan.

Voor wie is dIT MELDPUNT?

Dit meldpunt is voor iedereen. Ben je vakman of consument, koper of huurder, betweter of gewoon geïnteresseerd? Wij zijn blij met jouw bijdrage. Er is één voorwaarde: het moet wel relevant zijn aan het doel van DE WOONGEZOND EXPERIENCE. Gebruik dit meldpunt alleen voor meldingen van ideeën, tips, waargenomen en vragen. Heb je een andere vraag aan Woongezond Experience, gebruik bij contact het berichten formulier. Dank je.

Blijf ik anoniem?

Ja je blijft anoniem, wij plaatsen geen achternamen en email adressen. Als je een reactie op een melding geeft dan kunt je er zelf voor kiezen of je anoniem blijft.

Wordt mijn melding altijd geplaatst?

Nee, niet altijd, het kan zijn dat de redactie besluit om de melding niet te plaatsen, hierover wordt niet gecorrespondeerd.

Kan ik ook een email zenden?

Nee hier kun je geen email sturen; wél via de website zelf. Voor dit meldpunt worden alleen meldingen via het meldpuntformulier in behandeling genomen.

Hoelang duurt het voordat de melding zichtbaar is?

Dit duurt hooguit een aantal dagen. Bij drukte mogelijk iets langer.

Hoe reageer ik op een melding?

Ga naar de melding en daaronder staat een reactie veld. plaats jouw reactie. Die zal eerst worden beoordeeld voordat deze geplaatst wordt.

Is dit meldpunt ook telefonisch bereikbaar?

Nee, je kunt ons een bericht zenden, via de website. Laat van je horen!

Kan ik ook de redactie een vraag stellen?

Ja, dit is mogelijk. Kies dan bij het invullen van je melding in het formulier bij het meldpunt: Maak je keuze> Anders

De Woongezond Experience ... dat we dit niet eerder bedachten!