hoe werkt het …

ideeËn meldpunt

iets te melden

VOOR IEDEREEN

Ben je vakman of consument, koper of huurder, betweter of gewoon geïnteresseerd? Wij zijn blij met jouw bijdrage. Er is één voorwaarde: het moet wel relevant zijn aan het doel van DE WOONGEZOND EXPERIENCE. Kom maar op, gooi jezelf in het diepe.

HOE WERKT HET?

Jij wordt uitgenodigd een melding te sturen. De onafhankelijke en onbevooroordeelde redactie zal deze modereren en al dan niet verbeterd plaatsen. Anderen kunnen daarop reageren, hulp bieden, antwoorden of aanvullende vragen stellen. Je kunt via dit meldpunt niet met ons corresponderen.

VASTE REGELS

 

– Alle meldingen worden geanonimiseerd, reacties op meldingen is aan jezelf.

– Alle reacties worden gemodificeerd, dat kan een paar dagen duren.

– Als de melding geen titel heeft, neemt de redactie de vrijheid om deze zelf te maken a.d.h.v. de melding.

– De redactie behoudt de vrijheid een afbeelding te plaatsen bij je melding.

– De redactie kan de inzendingen weggooien, weigeren om welke reden dan ook, geheel zonder VAR.

– De redactie gaat nooit zelf in discussie en beantwoordt ook geen emails.

– Meldingen kunnen alleen worden ingezonden via het meldpunt.

– Dit meldpunt wil een integraal platform zijn.

– De redactie wil altijd verbeteren, dus suggesties zijn welkom.

– De redactie behoudt de vrijheid om je te benaderen omtrent je melding.

– Samen werken aan gezond (ver)bouwen en wonen. Durf te leven!

De Woongezond Experience ... dat we dit niet eerder bedachten!